e-biletylotnicze.pl




SkyEurope Airlines wprowadziła nową usługę dla wszystkich podróżujących.

  • SkyEurope Airlines pierwsza nisko-kosztowa, tania linia lotnicza w Europie Środkowej wprowadziła nową usługę dla wszystkich podróżujących - dostęp do 50 airport lounge na europejskich lotniskach. Teraz pasażerowie mają możliwość zarezerwowania dostępu do airport lounge na wielu lotniskach, na których operuje SkyEurope.
    Zamiast czekać w zatłoczonych halach lotnisk, skorzystaj z salonu airport lounge, odpręż się, lub pracuj w ciszy i w komfortowych warunkach przed wejściem na pokład.
    W saloniku VIP lounge korzystać możesz z wielu udogodnień takich jak:



    - Urządzenia biurowe - telefony, faksy, dostęp do Internetu i poczty e-mail, oraz telewizji

    - Napoje i przekąski - do Twojej dyspozycji

    - Czasopisma i gazety - zarówno lokalne jak i międzynarodowe



    Nowa usługa, uruchomiona wraz z Airsavings, może być wykupiona online przez stronę skyeurope.com. Kilka prostych kroków umożliwia dokonanie rezerwacji airport lounge na wybranym lotnisku w wybranych datach. Cena takiej rezerwacji wynosi 25 Euro, a płatności dokonać należy karta kredytową w trakcie rezerwacji online. Po zakończeniu rezerwacji system generuje numer potwierdzenia. Numer ten zostaje automatycznie wysłany wraz z danymi dotyczącymi rezerwacji, do zamawiającego, za pośrednictwem e-mail'a i SMS'a. Numer rezerwacji upoważnia do wstępu do airport lounge.



    "Usługi dodatkowe stają się coraz ważniejsze dla pasażerów. Airport lounge dają możliwość odpoczynku, bądź pracy w miłej i spokojnej atmosferze przed odlotem. Usługa airport lounge nadaje nowy wymiar podróżowaniu ze SkyEurope za zaledwie 25 Euro za wizytę." Powiedział Ralph Preclik, Chief Product Officer SkyEurope Airlines.



    "Niezależnie od ceny biletu, pasażerowie mogą skorzystać z tej oferty i podróżować w przyjemniejszy sposób. Za cenę niższą niż przekąski na lotnisku, pasażerowie mogą korzystać ze wszystkich udogodnień oferowanych przez airport lounge. SkyEurope z radością przyjęło możliwość oferowania tej usługi swoim pasażerom przez strony internetowe. W ten sposób podnosi się jakość obsługi pasażerów, zaczynając już od lotniska!" powiedział Baudouin de Bretagne, Airsavings Business Development Manager.