easyJet oraz Servisair/GlobeGround uruchamiają sieć poczekalni easyJetLounges
easyJet, lider wśród tanich linii lotniczych i Servisair/GlobeGround, wiodący dostawca usług lotniczych i niezależny operator poczekalni lotniskowych, ogłosiły uruchomienie sieci poczekalni - easyJetLounges.
Poczekalnie easyJetLounges zaoferują 26 milionom klientów easyJet większą swobodę i komfort oraz udogodnienia biznesowe, po bardzo atrakcyjnej cenie. Niezależnie od tego, czy są to podróże biznesowe, czy prywatne, pasażerowie mogą teraz uniknąć zamieszania, które panuje na terminalu lotniczym i odpocząć przed podróżą. Wystarczy wcześniej zarezerwować dostęp do poczekalni.
Pasażerowie już teraz mogą rezerwować w Internecie poczekalnie we wszystkich europejskich bazach easyJet (w 33 portach lotniczych w całej Europie) za wyjątkiem trzech lokalizacji - Belfast, Bazylea oraz Paryż - Orly. Usługa kosztuje od 12 funtów brytyjskich.
Poczekalnie oferują swoim podróżnym możliwość napicia się piwa, wina i alkoholi, a także napojów bezalkoholowych, oraz zjedzenia przekąsek. Gwarantują też wygodne siedzenia i dostęp do udogodnień biznesowych. easyJetLounges cechuje niska cena, zawierająca wszystkie koszty obsługi i podatki.
Servisair/GlobeGround jest jednym z największych dostawców usług naziemnych, obsługującym ponad 100 milionów pasażerów rocznie, w ramach 145 lokalizacji, na terenie 31 państw i czterech kontynentów. Obsługuje poczekalnie lotniskowe od początku lat osiemdziesiątych. Ma podpisane porozumienie partnerskie z innymi operatorami poczekalni w miejscach, które nie są przez nich obsługiwane.
easyJetLounges działają od czerwca 2005 roku.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.