Rekordowy wzrost liczby pasażerów i wykorzystania mocy przewozowych
Więcej pasażerów i znacznie wyższy współczynnik wykorzystania miejsc w samolotach –
to pozytywny wynik osiągnięty przez Lufthansę po pierwszych dziewięciu miesiącach 2005 r.
W tym okresie 38,8 mln pasażerów wybrało Lufthansę, co stanowi wzrost o 0,5 proc.
w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Sprzedaż wzrosła o 4,7 proc, przekraczając poziom umiarkowanego wzrostu mocy przewozowych. Współczynnik wykorzystania miejsc w samolotach wzrósł o 1,5 punktu procentowego do 75,8 proc., osiągając najwyższy w historii spółki poziom po dziewięciu miesiącach.
Od stycznia do września br. Lufthansa Cargo przewiozła 1,3 mln ton towarów i przesyłek pocztowych – tyle samo, co w zeszłym roku. Moce przewozowe wzrosły o 2,7 proc. ze względu na dodatkową przestrzeń podkadłubową dostępną w samolotach pasażerskich.
To spowodowało obniżenie współczynnika realizacji mocy przewozowych o 2,2 punktu procentowego. W rezultacie, współczynnik wypełnienia dla całej Grupy ogółem (w przewozach pasażerskich i towarowych) obniżył się minimalnie do poziomu 70.6 proc.
Wyniki finansowe Grupy Lufthansa za pierwsze dziewięć miesięcy roku bieżącego zostaną opublikowane w dniu 10 listopada 2005 r., kiedy to staną się również dostępne w Internecie pod adresem: lufthansa-financials.com.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.