SkyEurope Airlines wiodąca tania, nisko-kosztowa linia lotnicza w Europie Środkowej wraz z domem mediowym MPG Media Planning, otrzymała Brązową Nagrodę Effie Award w kategorii najbardziej efektywny media mix wykorzystany podczas kampanii wprowadzającej SkyEurope Airlines na polski rynek w 2004.
Effie, to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Konkurs jest przeprowadzany w 23 krajach - w Polsce od 1999. Jest to jedyna nagroda, która uwzględnia wyniki sprzedażowe, a nie jedynie pomysły kreatywne kampanii reklamowych. Nagrody Effie przyznawane są przez profesjonalistów z branży marketingowej, przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych, dziennikarzy i samych reklamodawców. “Kampania wprowadzająca SkyEurope była wyzwaniem zarówno pod kątem komunikacyjnym jak i biznesowym.
Nasz sukces został dostrzeżony przez jury, a dzięki temu zostaliśmy wyróżnieni wśród najlepszych marek w Polsce. Jesteśmy wdzięczni za to uznanie, ale i szczęśliwi, że nasze działania pomogły osiągnąć sprzedaż przewyższającą nasze oczekiwania,” powiedział Jacek Dziecielak, Prezes Zarządu MPG Media Planning. Linia SkyEurope otworzyła w 2004 dwie nowe bazy w Polsce, w Krakowie i Warszawie.
Uznana kampania reklamowa koncentrowała się na przedstawieniu SkyEurope Airlines, jako przodującej w Europie Środkowej taniej linii lotniczej, dzięki czemu uzyskany mógł być jak najwyższy poziom sprzedaży biletów w Polsce. “Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni nagrodą Effie, która poprzez nagrodzenie naszej kampanii potwierdziła słuszność przyjętej strategii marketingowej.” powiedział Ralph Preclik, Chief Product Officer w SkyEurope Airlines.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.