Wpłaty można dokonać bezpośrednio na konto Wizz Air.
Jeśli nie posiadacie Państwo akceptowanych przez nas podczas rezerwacji internetowej kart Visa lub Mastercard, od dziś wpłaty można dokonać bezpośrednio na konto Wizz Air, za pomocą przelewu lub płacąc gotówką w banku.
W przypadku takiej formy płatności rezerwacji należy dokonać za pośrednictwem naszego Telecentrum.
Ważna informacja: podczas dokonywania przelewu lub płatności gotówką należy zaznaczyć swój Kod Rezerwacji oraz nazwisko przynajmniej jednego pasażera. W przypadku braku tych informacji nie będziemy w stanie zidentyfikować płatności i rezerwacja będzie nieważna.
Numer naszego konta:
85 1240 1066 1111 0010 0478 3883 (Bank Pekao SA)
Nazwa rachunku: Wizz Air
Zasady rezerwacji w przypadku płatności przelewem:
- Rezerwację należy zgłosić najpóźniej na 10 dni przed podróżą.
- Pieniądze powinny wpłynąć na nasze konto najpóźniej 5 dnia od zgłoszenia rezerwacji.
- Rezerwacja będzie ważna tylko wtedy, jeśli otrzymacie Państwo jej potwierdzenie.
- Jeśli do końca 5 dnia nie otrzymacie Państwo potwierdzenia, należy skontaktować się z Telecentrum, by umożliwić nam zidentyfikowanie płatności.
- Niezidentyfikowane wpłaty będą odsyłane na konto, z którego zostały przelane.
- Płatność przelewem dostępna jest jedynie w przypadku podróży z Polski, których cena podana jest w PLN.
- Koszty przelewu pokrywa wpłacający. Na konto Wizz Air powinna wpłynąć pełna kwota pieniędzy.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.