e-biletylotnicze.pl




Premiumbrand 2006 dla LOT-u

  • W badaniu PREMIUMBRAND 2006, narodowy przewoźnik - Polskie Linie Lotnicze LOT - zostały uznane przez konsumentów za Markę Wysokiej Reputacji w kategorii Handel i Usługi. - Tytuł „Marki Wysokiej Reputacji” to dla nas niezwykłe wyróżnienie, zwłaszcza, że przyznaje się go na podstawie opinii reprezentacyjnej grupy klientów. Znalezienie się w gronie najlepiej ocenianych polskich marek to dla nas zachęta do dalszej wytężonej pracy nad produktem i ofertą dla naszych pasażerów – mówi Leszek Chorzewski, dyrektor Biura Komunikacji i PR w PLL LOT.

    W badaniu PREMIUMBRAND 2006 udział wzięło 1500 osób, które oceniały najlepsze działające w Polsce marki pod kątem: zaufania i lojalności wobec marki, prestiżu, dobrego imienia, popularności i znajomości marki, CSR (corporate social responsibility) oraz tzw. referencji, czyli gotowości do rekomendowania marki innym osobom.

    Badania przeprowadził instytut Millward Brown SMG/KRC, metodologię i analizy przeprowadziła firma Maison Consulting, a audytorem było KPMG. Raport z badania i zarazem Ranking Marek Najwyższej Reputacji ukaże się w lipcowym wydaniu magazynu Forbes. Szczegóły na stronie: premiumbrand.pl

    Marka LOT jest obecna na polskim rynku od ponad 77 lat – firma powstała 1 stycznia 1929 roku i jest jedną z najstarszych linii lotniczych na świecie. LOT oferuje swoim klientom dogodną sieć połączeń w Polsce, Europie i Ameryce Północnej. Wśród linii europejskich LOT jest linią średniej wielkości, posiada jednak jedną z najmłodszych i najnowocześniejszych flot. W 2008 r. będzie pierwszą linią w Europie i czwartą na świecie, która wprowadzi do eksploatacji najnowocześniejszy samolot Boeinga – model 787 Dreamliner. Dziś linia może poszczycić się sukcesami w rywalizacji z innymi liniami lotniczymi, w tym z coraz mocniej obecnymi na polskim rynku zagranicznymi przewoźnikami sieciowymi oraz z liniami niskokosztowymi. LOT ma wciąż największy udział w polskim rynku - w 2005 roku przewiózł ponad 3,5 miliona pasażerów.

    Marka LOT od 8 lat jest uznawana za „Najlepszą Linię Lotniczą w Europe Środkowo-Wschodnej” przez czytelników brytyjskiego magazynu „Business Traveller.”