Linie lotnicze British Airways poszerzają wachlarz usług on-line. Od 25 lipca na stronie ba.com dostępna będzie nowa oferta skierowana specjalnie do osób podróżujących
z małymi dziećmi. W ramach usługi elektronicznej rezerwacji miejsc już na 24 godziny przed odlotem rodzice będą mogli wybrać odpowiednią liczbę sąsiadujących ze sobą miejsc.
E-serwis dla rodzin…
Dla rodzin wybierających się na wakacje bardzo ważne jest to, aby wszystkie szczegóły związane z podróżą samolotem były odpowiednio wcześnie zaplanowane i dopięte na ostatni guzik. Teraz, dzięki nowej ofercie British Airways, mama albo tata mogą zalogować się na stronie ba.com i dokonać rezerwacji miejsc dla całej rodziny. Korzystając z serwisu internetowego można także zamówić wygodny fotelik dla dzieci do 2 roku życia, oraz wybrać specjalne menu dla najmłodszych.
Ciekawą propozycją na rodzinne wakacje, dostępną on-line, jest oferta British Airways Holidays, która pozwala na zarezerwowanie hotelu, wynajęcie samochodu, czy zamówienie wycieczki krajoznawczej z przewodnikiem.
…i dla wszystkich pozostałych
Turystom, biznesmenom, studentom, czy osobom udającym się do pracy – każdemu zależy na tym, aby zaoszczędzić czas i uprościć załatwianie formalności. Wchodząc na stronę internetową ba.com można kupić bilet, wybrać miejsce w samolocie czy zmienić szczegóły rezerwacji. Serwisy są proste w obsłudze, a dodatkowe wskazówki pomogą krok po kroku przejść przez poszczególne procedury.
E-bilet
Rezerwując bilet na stronie ba.com, klient ma dostąp do kalendarza cenowego, który pozwala porównać ceny biletów w ciągu całego miesiąca i wybrać najkorzystniejszą opcję.
O tym, że jest to atrakcyjne rozwiązanie najlepiej świadczy fakt, że klienci British Airways coraz częściej korzystają z tej propozycji. W Polsce 99% procent wystawianych biletów to bilety elektroniczne.
Manage My Booking
Logując się na stronie internetowej British Airways klient ma także możliwość: zmiany daty lub godziny odlotu, zwrotu biletu, podwyższenia klasy podróży, wyboru lub zmiany miejsca w samolocie czy zamówienia specjalnego menu. Elektronicznie można także wypełnić aplikację Zaawansowanej Informacji o Pasażerze (API) przed podróżą do USA. Wszystko to dostępne jest w opcji Manage My Booking. Można z niej korzystać niezależnie od tego czy bilet został zarezerwowany przez internet, call center, czy kupiony w biurze podróży.
Odprawa on-line
W wybranych krajach istnieje także możliwość odprawienia się on-line i wydrukowania karty pokładowej z prywatnego komputera.
Karta pokładowa ma nadrukowany kod paskowy, który zawiera szczegółowe informacje
o locie i dane pasażera. Klienci odprawieni on-line, podróżujący wyłącznie z bagażem podręcznym, mogą ominąć punkt odprawy na lotnisku i udać się bezpośrednio do kontroli paszportowej. Pasażerowie posiadający większy bagaż mogą szybciej nadać go w tzw. punktach Fast Bag Drop (dostępnych na wybranych lotniskach).
Odprawa on-line możliwa jest na 24 godziny przed lotem, a dla osób wylatujących ze Stanów Zjednoczonych na 23 godziny przed lotem.
Lotniska, na których uznawana jest odprawa on-line to m.in.: Amsterdam, Ateny, Barcelona, Berlin-Tegel, Boston, Bruksela, Chicago, Denver, Genewa, Kopenhaga, Lizbona, Los Angeles, Madryt, Moskwa, Nowy Jork, Oslo, Paryż, Rzym, Sztokholm-Arlanda, Tel Aviv, Waszyngton, Zurych.
W Polsce linie lotnicze British Airways planują wprowadzenie internetowych kart pokładowych w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.