e-biletylotnicze.pl




easyJet i Mondial Assistance – idealne partnerstwo na niebie

  • easyJet, europejska tania linia lotnicza, przedłużyła umowę z Mondial Assistance, światowym liderem w dziedzinie ubezpieczeń turystycznych.

    Dzięki temu klienci easyJet będą mogli ubezpieczyć się on-line. Nowy, trzyletni kontrakt umacnia partnerstwo zawarte między firmami w 2002 roku.

    Mondial Assistance zostało wybrane przez easyJet spośród wielu firm obecnych na rynku ubezpieczeń turystycznych. Ma on dostarczać pakiet ubezpieczeń w podróży pod marką easyJet, w 16 krajach Europy*. Ponadto, opcja samodzielnego ubezpieczenia będzie dostępna we wszystkich 21 krajach obsługiwanych przez linię lotniczą. easyJet przewozi co miesiąc ponad 3 miliony pasażerów. W ostatnich 12 miesiącach (do września 2006 r.) odnotował ponad 20 proc. wzrost przychodu.

    Ponad 33 miliony podróżnych rocznie będą miały możliwość zarezerwować pojedyncze i roczne ubezpieczenia na podróż poprzez stronę internetową easyJet.com. Można to robić w trakcie rezerwacji lotu lub niezależnie. Wszystkie dokumenty ubezpieczeniowe są przesyłane elektronicznie w ciągu 4 godzin od momentu wykupienia ubezpieczenia.

    Kluczowe dla przedłużenia umowy były siła relacji oraz wzajemne zrozumienie pomiędzy firmami. Innym ważnym czynnikiem była możliwość dostarczania przez Mondial Assistance spójnych produktów i usług w Europie i poza jej granicami, dzięki obecności firmy w ponad 26 krajach z 37 całodobowymi centrami operacyjnymi na 5 kontynentach. Ten fakt jest niezmiernie ważny dla easyJet, rozwijającego swoją europejską sieć i oferującego klientom dostęp do tych samych produktów i wysokiej jakości usług niezależnie od miejsca.

    „Bardzo cieszymy się z możliwości dalszej współpracy z Mondial Assistance, mającej na celu zaoferowanie klientom easyJet produktów, które gwarantują najlepszy poziom ubezpieczenia w podróży za niską cenę. Mondial Assistance nie tylko pokazuje, że jest firmą o zasięgu międzynarodowym, ale również wyprzedza konkurencję pod względem jakości swoich produktów i ceny” – mówi Andy Hibbert, Dyrektor Departamentu Dochodów Pomocniczych w easyJet.

    „Umowa z easyJet ma ogromne znaczenie dla naszej firmy i cieszy nas możliwość dalszej współpracy. Mondial Assistance może poszczycić się dostarczaniem najwyższej jakości usług na całym świecie, po najbardziej korzystnych cenach. Pod tym względem idealnie zgadzamy się z easyJet. Planujemy wprowadzenie nowych udoskonaleń w najbliższych miesiącach. Pozostaniemy liderem na polu ubezpieczeń w podróży on-line, dzięki naszym innowacyjnym i skrojonym na miarę rozwiązaniom” – mówi Erick Morazin, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Międzynarodowej dla Rozwiązań Turystycznych w Mondial Assistance.

    *Państwa, w których Mondial Assistance będzie dostarczać pakiet ubezpieczeń w podróży pod marką easyJet to: Wielka Brytanie, Hiszpania, Francja, Włochy, Niemcy, Holandia, Dania, Polska, Szwajcaria, Czechy, Portugalia, Węgry, Grecja, Słowenia, Estonia i Łotwa.

    Mondial Assistance Group:

    Interwencja co 3 sekundy, w dowolnym miejscu na świecie.



    Grupa Mondial Assistance jest światowym liderem w dziedzinie usług assistance, ubezpieczeń turystycznych i usług dla klientów. Personel Grupy złożony z blisko 8000 osób porozumiewa się w 40 językach i korzysta ze wsparcia światowej sieci 400 000 dostawców usług i 240 korespondentów. 250 milionów ludzi, co daje 4% światowej populacji, korzysta z usług Grupy na 5 kontynentach w ponad 26 krajach. W skład Grupy wchodzą trzy międzynarodowe marki: ELVIA, Mondial Assistance i World Access. Grupa Mondial Assistance w równej części należy do AGF i RAS International będących członkami Grupy ALLIANZ. mondial-assistance.com