e-biletylotnicze.pl




ODPRAWA PRZEZ TELEFON (TELE CHECK-IN)

  • Wszyscy pasażerowie, podróżujący tylko z bagażem podręcznym mogą skorzystać z telefonicznej odprawy biletowej. Usługa jest dostępna dla osób posiadających bilet z potwierdzoną rezerwacją na przelot samolotami PLL LOT oraz ważne dokumenty takie jak paszport czy wymagane wizy.

    Telefonicznie można się odprawić najwcześniej o godzinie 16, w dniu poprzedzającym planowaną podróżą, lecz nie później niż godzinę przed odlotem. Ostateczny czas zgłoszenia się do specjalnie oznaczonego stanowiska (tele check-in) to 30 minut przed planowanym startem samolotu. Pasażer na stanowisku tym, za okazaniem dokumentu tożsamości odbiera kartę pokładową. Odprawa telefoniczna dostępna jest dla wszystkich rejsów w komunikacji krajowej oraz międzynarodowej i dotyczy wyłącznie odlotów z Warszawy.

    Informacje o usłudze można znaleźć również w Telefonicznym Centrum Rezerwacji i Sprzedaży pod numerem: 0 801 703 703 z telefonów stacjonarnych (opłata jak za 1 impuls rozmowy lokalnej) lub 22 9572 z telefonów komórkowych (opłata wg taryfy Twojego operatora).