Ruszyła kampania PLL LOT promująca nowe, bezpośrednie połączenie Warszawa – Stuttgart - Warszawa.
Po decyzji o uruchomieniu połączeń Rzeszów – Nowy Jork, oraz Katowice Turyn, LOT zdecydował się na kolejne poszerzenie swojej oferty. Już od 21 maja narodowy przewoźnik umożliwi wygodne bezpośrednie loty z Warszawy do Stuttgartu.
Motywem przewodnim kreacji użytych w kampanii reklamowej jest widok rzeki widzianej z okna samolotu, która układa się w obraz uściśniętych dłoni. Kampania realizowana jest w prasie, na outdoorze, w Internecie.
Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson, a za działania w Internecie odpowiada MRM Worldwide. Media zakupił Universal McCann. Ze strony PLL LOT kampanię koordynuje Emilia Drzewicka z Działu Promocji i Reklamy.
Przewoźnik będzie obsługiwać 6 rejsów tygodniowo (codziennie, z wyłączeniem soboty). Proponuje stałą niską cenę, która za lot Warszawa-Stuttgart-Warszawa wynosi 99 PLN*.
*cena w obie strony, nie obejmuje opłat lotniskowych i innych podatków oraz opłaty za wystawienie biletu.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.