4 czerwca LOT uruchamia nową usługę sprzedaży pokładowej podczas rejsów krajowych.
Każdy z pasażerów będzie mógł kupić kanapkę, dostępną w wersji wegetariańskiej lub z wędliną. Podczas wybranych rejsów porannych do Warszawy, oferta obejmować będzie muffina. Bezpłatny serwis obejmuje napoje – wodę mineralną oraz kawę i herbatę lub sok pomarańczowy w zależności od długości lotu. Oferta została przygotowana przez LOT Catering. Personel pokładowy w specjalnej zapowiedzi poinformuje podróżnych o nowej usłudze. Pasażerowie przez pierwsze dwa tygodnie od wprowadzenia usługi będą mogli wypowiedzieć się na temat oferty poprzez wypełnienie ankiety na pokładzie samolotu. Wszystkie opinie będą uwzględnione przy modyfikacjach usługi.
Polskie Linie Lotnicze LOT prowadzą politykę niskich cen, tak aby jak najlepiej dostosować ofertę do oczekiwań klientów. Usługa sprzedaży pokładowej wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Z jednej strony pozwala na utrzymanie niskich taryf, z drugiej daje klientom możliwość wyboru asortymentu. Jednym z celów wprowadzenia usługi jest dążenie do uatrakcyjnienia aktualnego menu bez konieczności obciążania każdego pasażera kosztem posiłków i napojów wliczonym w cenę biletu. Podróżny otrzyma lepszy produkt, bardziej atrakcyjny i zróżnicowany, a LOT może rozszerzać ofertę niskich cen połączeń krajowych już od 58zł*.
Nowa usługa sprzedaży pokładowej dostępna jest na pokładach samolotów LOT i EuroLOT za wyjątkiem połączeń obsługiwanych przez samoloty Jetstream 32, czyli wybranych rejsów do Bydgoszczy, Katowic, Łodzi i Zielonej Góry.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.