Wizz Air zdobył Złoty Laur klienta 2008 w Konkursie Laur Klienta 2008
Wizz Air, nisko-kosztowa i nisko-taryfowa linia lotnicza w Polsce uzyskał I miejsce, a zarazem Złoty Laur klienta 2008 w Konkursie Laur Klienta 2008 w kategorii "Linie Lotnicze".
Laur Klienta to program konsumencki, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez klientów. Badania przeprowadzane były od grudnia za pomocą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich. Badani oceniali przede wszystkim jakość usług, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. W badaniu wzięło udział 5000 osób.
Laur Konsumenta to już 4 nagroda, jaką uzyskał Wizz Air w ciągu ostatnich kilku miesięcy. W marcu już czwarty raz z rzędu Wizz Air zdobył nagrodę w Plebiscycie Najlepsza Linia Lotnicza przyznawaną przez użytkowników portalu pasazer.com. Sondaż przeprowadzony wśród pasażerów potwierdził, że przewoźnik nieustannie oferuje niskie ceny biletów, zapewnia wygodną podróż oraz przyjazną obsługę pasażerom.
Z kolei przeprowadzone przez TNS OBOP pierwsze niezależne badania dotyczące satysfakcji klientów korzystających z usług linii lotniczych potwierdziło, że oferta przewoźnika jest na bardzo wysokim poziomie, wykraczającym ponad ich oczekiwania.
Wizz Air jest doceniany nie tylko przez pasażerów, lecz także przez partnerów biznesowych. Trzecia nagroda jaką zdobył Wizz Air została przyznana przez Port Lotniczy Warszawa im. Fryderyka Chopina. Przewoźnik został nagrodzony za rozwój siatki połączeń oferowanych z warszawskiego lotniska w 2007 r.
Serwis w celu prawidłowego działania używa cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do cookies możesz określić w swojej przeglądarce.